سری اول برترین اس ام اس های عید نوروز 95
نوشته شده توسط : mahbobe1377

یه حرفی رو الان بهتون میگم 7 ماه دیگه بهش میرسین -___-

.
.
.
.
.
.
.

سال نو مبارک<(‾︶‾)>

.............................

عیدتون مبارک
.
.
.
.
.
.
.
یادتون باشه من آخرین نفری بودم که عیدو بهتون تبریک گفت
خاص بودن از صفات منه :|

....................................

عیدی خلاف مهریه است!
همه دادن و همه هم می گیرن
(البته مهریه هم داره اینطوری می شه

...................................

یه حسِ عجیبی دارم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کدومتون موقع سال تحویل منو از خدا خواستین ؟
.
.
خدا شاهده احساس میکنم دارم ب چند قسمت تقسیم میشم !!!!!

.......................................

نگا کناlllllll
14 روز عید گذشت !!!
حالا اگ ماه رمضون بود ،
تازه ساعت ۱۰/۵ صبح روز اول بود :|

...........................................

بچه که بودیم ، موقع یکی از شیرین ترین لحظات عید یعنی دادن عیدی که میرسید بین بچه ها مسابقه بود که کی زودتر با سابیدن انگشتاش بالای اسکناس میتونه دو طرف پول عیدی نو رو بالا بیاره ......
یاد اون روزا به خیر ...

..................................

دیر گاهی ست
که افتاده ام از خویش به دور
شاید این عید
به دیدار خویش هم بروم...
قیصر امین پور





:: بازدید از این مطلب : 1294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: